BLOKOWANIE DOSTĘPU DO INTERNETOWEGO RACHUNKU PRZEZ KLIENTA:
- Telefoniczny kontakt klienta z Bankiem w godzinach pracy Banku
- Wysłanie wiadomości SMS na numer +48601878693 o treści
- BI#identyfikator, gdzie BI – to Blokada Identyfikatora; identyfikator to login do serwisu Internet Bankingu. System zweryfikuje, czy podany identyfikator jest powiązany z numerem telefonu . W przypadku istniejącego powiązania dostęp jest blokowany i odsyłany odpowiedni komunikat do Klienta.
- BI#identyfikator#PESEL - gdzie BI – to Blokada Identyfikatora; identyfikator to login do serwisu Internet Bankingu. SMS blokuje dostęp z dowolnego telefonu.
- Opcja w zakładce Ustawienia/Kanały dostępu (w serwisie klienta) umożliwia blokowanie dostępu do rachunków poprzez Internet oraz SMS Banking. Zablokowaną w ten sposób usługę może odblokować operator w banku lub sam klient przed opuszczeniem okna z wymienionym menu, używając przyciskuAktywuj wyświetlonym przy zablokowanej usłudze.
Nowe zasady uwierzytelniania transakcji niskokwotowych
Z dniem 01.07.2023 zaczną obowiązywać nowe zasady uwierzytelniania transakcji niskokwotowych
Szanowny Kliencie
Informujemy, że Powiatowy Bank Spółdzielczy w Opolu Lubelskim posiada w swojej ofercie kredyty preferencyjne na utrzymanie płynności finansowej przez producentów rolnych. Oprocentowanie płacone przez klienta to tylko 2%.
Serdecznie zapraszamy do naszych placówek w celu uzyskania szczegółowych informacji