Doładowania można dokonać we wszystkich placówkach Banku:

  • bezpośrednio w kasie,
  • z rachunku ROR,
  • poprzez Internet Banking

Dla telefonów na kartę (bez abonamentu) w sieciach: Plus, Orange, T-Mobile, Sami Swoi, Play, Heyah, W Rodzinie, Lycamobile, Nju, Virgine Mobile.

Zalety systemu:

  • możliwość doładowania telefonu bezpośrednio przez bankowość elektroniczną (kanał WWW),
  • dostępność usługi 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu,
  • korzystanie z promocji operatorów za realizację doładowań elektronicznych,
  • szybkość przeprowadzenia transakcji zasilenia,
  • możliwość otrzymania faktury VAT za doładowanie,
  • bezpieczeństwo przeprowadzenia doładowania.

Doładowanie telefonów w Banku Spółdzielczym w Opolu Lubelskim realizowane są przez operatora Blue Media. Firma Blue Media realizuje doładowania numerów wszystkich operatorów gsm.

WAŻNA INFORMACJA DLA WŁAŚCICIELI KSIĄŻECZEK MIESZKANIOWYCH

Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją. Dotyczy ona zmian przepisów dotyczących książeczek mieszkaniowych.

Informacja

ZMIANY W UWIERZYTELNIANIU TRANSAKCJI

Przypominamy, że od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure. Obecnie funkcjonująca w Grupie BPS wersja 3D Secure zostanie dostosowana tak, aby spełniać wymogi dotyczące silnego uwierzytelniania transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2. W Grupie BPS realizacja wymogu silnego uwierzytelniania będzie polegała na dodaniu, obok dziś funkcjonującego obowiązku podania jednorazowego kodu przesyłanego w formie SMS, drugiego obowiązkowego zabezpieczenia w postaci kodu PIN dedykowanego dla usługi 3D Secure. Zmiana zostanie wdrożona do końca stycznia 2021 r.

W załączeniu instrukcja pokazująca jak Klient powinien nadać kod PIN w portalu KartoSFERA oraz jak wyglądać będzie uwierzytelnienie transakcji w ramach zmienionej usługi 3D Secure.

NADANIE PINU

PRZYKŁAD UWIERZYTELNIANIA

Copyright © 2017 PBS w Opolu Lubelskim.
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd