Doładowania można dokonać we wszystkich placówkach Banku:
- bezpośrednio w kasie,
- z rachunku ROR,
- poprzez Internet Banking
Dla telefonów na kartę (bez abonamentu) w sieciach: Plus, Orange, T-Mobile, Sami Swoi, Play, Heyah, W Rodzinie, Lycamobile, Nju, Virgine Mobile.
Zalety systemu:
- możliwość doładowania telefonu bezpośrednio przez bankowość elektroniczną (kanał WWW),
- dostępność usługi 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu,
- korzystanie z promocji operatorów za realizację doładowań elektronicznych,
- szybkość przeprowadzenia transakcji zasilenia,
- możliwość otrzymania faktury VAT za doładowanie,
- bezpieczeństwo przeprowadzenia doładowania.
Doładowanie telefonów w Banku Spółdzielczym w Opolu Lubelskim realizowane są przez operatora Blue Media. Firma Blue Media realizuje doładowania numerów wszystkich operatorów gsm.
WAŻNA INFORMACJA DLA WŁAŚCICIELI KSIĄŻECZEK MIESZKANIOWYCH
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją. Dotyczy ona zmian przepisów dotyczących książeczek mieszkaniowych.
ZMIANY W UWIERZYTELNIANIU TRANSAKCJI
Przypominamy, że od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure. Obecnie funkcjonująca w Grupie BPS wersja 3D Secure zostanie dostosowana tak, aby spełniać wymogi dotyczące silnego uwierzytelniania transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2. W Grupie BPS realizacja wymogu silnego uwierzytelniania będzie polegała na dodaniu, obok dziś funkcjonującego obowiązku podania jednorazowego kodu przesyłanego w formie SMS, drugiego obowiązkowego zabezpieczenia w postaci kodu PIN dedykowanego dla usługi 3D Secure. Zmiana zostanie wdrożona do końca stycznia 2021 r.
W załączeniu instrukcja pokazująca jak Klient powinien nadać kod PIN w portalu KartoSFERA oraz jak wyglądać będzie uwierzytelnienie transakcji w ramach zmienionej usługi 3D Secure.