Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania reklamacji zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.

1.     Reklamacja może być złożona w dowolnej placówce Powiatowego Banku Spółdzielczego w Opolu Lubelskim obsługującej klientów:

 a)    w formie pisemnej – osobiście albo przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529);

 b)    ustnie – telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty klienta w placówce Banku;

 c)    w formie elektronicznej – na adres sekretariat@pbsopolelubelskie.p9.pl

 2.     Reklamacja jest rozpatrywana w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty otrzymania reklamacji

 3. O rozpatrzeniu reklamacji klient zostanie poinformowany pisemnie, w postaci papierowej lub pocztą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że odpowiedź w formie elektronicznej może być dostarczona wyłącznie na wniosek klienta.

 

RODO

W dniu 25 maja br. weszło w życie Rozporządzenie ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO”, które wprowadza nowe obowiązki w zakresie przetwarzania danych osobowych. W związku z tym prosimy o zapoznanie się z  KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ POWIATOWEGO BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W OPOLU LUBELSKIM

DRODZY KLIENCI

W trosce o bezpieczeństwo swoich klientów Powiatowy Bank Spółdzielczy       w Opolu Lubelskim zaprasza do zapoznania się z „Zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej”.  Polecamy również publikacje Komisji Nadzoru Finansowego pt. „Bezpieczeństwo finansowe w bankowości elektronicznej - przestępstwa związane z bankowością   elektroniczną".

 

 

Copyright © 2017 PBS w Opolu Lubelskim.
Our website is protected by DMC Firewall!