Informacje dotyczące procedury składania i rozpatrywania reklamacji zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.

1.     Reklamacja może być złożona w dowolnej placówce Powiatowego Banku Spółdzielczego w Opolu Lubelskim obsługującej klientów:

 a)    w formie pisemnej – osobiście albo przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529);

 b)    ustnie – telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty klienta w placówce Banku;

 c)    w formie elektronicznej – na adres sekretariat@pbsopolelubelskie.p9.pl

 2.     Reklamacja jest rozpatrywana w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty otrzymania reklamacji

 3. O rozpatrzeniu reklamacji klient zostanie poinformowany pisemnie, w postaci papierowej lub pocztą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że odpowiedź w formie elektronicznej może być dostarczona wyłącznie na wniosek klienta.

 

AKTYWACJA KART PŁATNICZYCH

Nową kartę aktywujesz:
- za pośrednictwem portalu kartowego KartoSFERA
- za pośrednictwem Infolinii Grupy BPS pod numerem +48 86 215 50 00
- w placówce banku
Wznowioną kartę aktywujesz:
- poprzez dokonanie dowolnej operacji w bankomacie
- za pośrednictwem portalu kartowego KartoSFERA
- za pośrednictwem Infolinii Grupy BPS pod numerem +48 86 215 50 00

DRODZY KLIENCI

Informujemy, że zgodnie z  Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 roku, w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych i uchylenia rozporządzenia (WE) nr 1781/2006 (Dz.U.UE.L.2015.141.1 z dnia 5 czerwca 2015 r.)zmienił się zakres informacji, które winny zawierać dokonywane przez Państwa transfery środków pieniężnych (przelewy).

WIĘCEJ

Copyright © 2017 PBS w Opolu Lubelskim.
DMC Firewall is a Joomla Security extension!